.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشریح عملکرد بخش ارتباطات سیار استان مازندران

مدیر ارتباطات سیار استان مازندران در زمینه وضعیت تلفن همراه در استان گفت : باعنایت به تلاشهای مستمر کارکنان این بخش و همکاریهای شرکت ارتباطات سیار و مدیران ارشد مخابرات استان ، در بسیاری از شاخصهای تلفن همراه وضعیت بسیار خوبی داریم.

به گزارش خبرنگار شمال نيوز از بابل، سلیمان رستمی مدیر ارتباطات سیار استان مازندران اظهار داشت: باعنایت به تلاشهای مستمر کارکنان این بخش و همکاریهای شرکت ارتباطات سیار و مدیران ارشد مخابرات استان ، در بسیاری از شاخصهای تلفن همراه وضعیت بسیار خوبی داریم.

وی گفت : در همین راستا بیشترین حجم فعالیت در سال جاری تحت عنوان بهینه سازی شبکه  از جمله پوشش ریلی استان و جاده های اصلی
انجام شد.

رستمی توسعه و نصب سایت BTS در جاده های اصلی چون جاده ساحلی خزر ، هراز ، فیروزکوه ، کندوان و جاده کیاسر- سمنان را در سال 88 یادآور شد و افزود : در این جاده ها ترانزیتی بین المللی پوشش کامل آنتنی در قالب اوقات وجود دارد.

وی در پاسخ به چگونگی زیرساخت موبایلی استان، خاطر نشان کرد: هم اکنون نسل 5/2 به صورت کامل و صد درصد در تمام نقاط استان و نسل 75/2 در شهرهای اصلی ایجاد شده است.

مدیر ارتباطات سیار ضمن اشاره به زیرساخت های سرویس دهی این نسل با خدماتی همچون SMS و اینترنت ، درخصوص آمار مشترکین تلفن همراه تصریح کرد : مجموع دایری تلفن همراه استان یک میلیون و 232 هزار و 819 شماره است که از این آمار ، تعداد 708 هزار و 215 شماره متعلق به دائمی اصلی ، تعداد 9هزار و 612 شماره مربوط به دائمی نوع دوم و تعداد 514 هزار و 992 شماره متعلق به اعتباری همراه اول می باشد.

سلیمان رستمی پیرامون تشکیلات و ساختار سازمانی بخش ارتباطات سیار استان مازندران بيات داشت : این مدیریت دارای سه اداره شامل ادارات مشترکین ، توسعه ، نگهداری و یک واحد بهینه سازی می باشد که زیرنظر حوزه مدیرعامل مخابرات مازندران فعالیت می کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.93 seconds.